بازی روزگار

دلشکسته

دنیای عاشقانه

 

اسباب بازی هایش را جمع کردم ماتم برد...

وقتی دلم را میان آنها دیدم...

من از نگاه کلاغی که رفت فهمیدم

 

که سرنوشت درختان تبر است...

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت11:56---1 مرداد 1393
وبت عالیه

وحید=مسخره بازی
ساعت21:13---19 تير 1393
هااااا سلامملیکم . هاااا اومدم بزنم تو سرت خیلی خب باو حالا نزن یعنی اومدم بهت سر بزنم هااااا خدایش وب قشنگی داری ولی وب من باحالتره نه داخل از شوخی دمت داغ اصن دمت ابجوش وبت خیلی خوبه هااااااا تو هم ب من بازم سر بزن ولی تو سرم نزن

درانتظار مرگمم
ساعت11:25---19 تير 1393

سلام عزیز وب قشنگی داری لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن اگه دوست داشتی دل دیونه چت رو هم لینک کن تا منم اونجا لینکت کنم
http://www.deldeoonechat.ir/?Chat


amin
ساعت16:50---18 تير 1393
سلام نسیم جون وبلاگ قشنگی داری ایشالله موفق باشی

..
ساعت20:10---16 تير 1393
سلام وبت قشنگه مطالبشم قشنگه به وب ماهم بیا منتظرتمااااااااااااااااااااااا اابدوووووووووووبیا نظرم یادت نره ها منتظرم بدوو

reza
ساعت11:41---16 تير 1393
ناموسا وبت حرف نداره خوشگله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 16 تير 1393برچسب:,ساعت 11:17 توسط نسیم| |


آخرين مطالب

Design By : RoozGozar.com